Amikor a Volvo 2014 elején bemutatta a Concept Estate tanulmányt, helyrebillent a világ egyensúlya: a svéd márka elképzelhetetlen, de legalábbis szegényebb nagy kombi nélkül, és bár a tanulmányautó kétajtós shooting brake volt, nem teljes értékű óriáskombi, joggal bízhattunk abban, hogy kisül belőle valami kézzel fogható.
A lámpatestek stimmelnek, de ennél is fontosabb, hogy az előd szögletes sziluettjét ejtett tetővonal és ferdén húzott hátsó szélvédő váltja fel, hasonlóan a középkategóriás V60 kombihoz.
Miközben az S90 már a bevezetés határán áll, a V90 csak később lép piacra. Várakozásaink szerint valamikor tavasszal számíthatunk a leleplezésre, és onnan akár már idén a szalonokba kerülhet az autó.
Az S90 és az XC90 modellekkel közös technika fejlett vezetőtámogató megoldásokat, magas szintű biztonságot, valamint négyhengeres turbómotorokat jelent, hálózati hibrid csúcsverzióval. Több mint valószínű, hogy idővel egy Polestar sportváltozat is színre lép.