F40, F50, Enzo, LaFerrari: a Ferrari mindenkori zászlóshajóit nem csak elérhetetlenségük okán lengi körbe az áhítat. Műszakilag és formailag egyaránt megelőzték korukat, utóbbi olykor túlságosan is jól sikerült.
Ezen a vonalon indult el az indiai Aritra Das, aki általában motorkerékpárokat dizájnol át, de megrajzolta már a 30 év múlva esedékes Bugatti hiperkupét is.
Idei karácsonyi munkája a Ferrari Zenyatta, amely vélhetően nem a Police kultikus harmadik albumáról, hanem a legendás amerikai versenylóról kapta a nevét (bár mindegy, hiszen a ló és a lemezkiadó tulajdonosa egy és ugyanaz a személy.)
A lehetséges műszaki adatokon nem gondolkodott a tervező, így érjük be a 488 lámpatesteit és a LaFerrari ajtaját egy teljesen egyedi, valójában Ferrari-idegen farral kombináló, látványos dizájnnal. Érdemes megjegyezni a régmúlt kupéit idéző, ejtett hátsó kialakítást, amelyen nincs légterelő szárny – sokan örülnének, ha visszajönnének az idők, amikor nem a harcias aerodinamika, hanem az organikus esztétikum uralta az autóépítést. A légterelés feladatát a lökhárító sarkában meredező, büszke, függőleges uszonyokra bízta a grafikus.