A McLaren valaha épített legintenzívebb, legkönnyebb, legáramvonalasabb utcai modelljének mondott 675LT Coupe adja az alapját annak a különleges koncepciójárműnek, amely a JVC Kenwood és a Mclaren 25 éves F1-es együttműködését ünnepli.

A mindössze 500 darabban gyártott, pillanatok alatt elkapkodott 675LT Coupe ezen különleges példánya már belső kialakításában is extrém: különleges, rétegezett felületek és burkolatok fogadják a pilótát, a műszerfalat, a padlókonzolt és az ajtók tetejét fekete nappabőr borítja, a vezetői környezetet tükröződésmentes, különleges vászonanyagba burkolták, amely lebegni látszik a panel felett.

Se tükör, se műszerfal 1
Se tükör, se műszerfal 9 A középkonzol borítására nem pazaroltak erőforrást, sőt, az egész panelt kidobták, a klímaberendezéssel együtt. A kormánykerék a McLaren P1 GTR pálya-versenyautóból származik, a hibrid-specifikus nyomógombok helyére a head-up kijelző kezelőszervei kerültek. Mivel a head-up kijelző teljes egészében kiváltja a hagyományos műszeregységet, annak helyén egy szénszálas légbeömlő kapott helyet, amely kifejezetten a vezető hűtésére szolgál.

A környezetet narancs csíkok díszítik, beleértve az ülések párnázatát és a könyöklőket, a lábtámaszokat és a biztonsági öv vezetőjét is. Az üléskárpit középső sávjánál új fejlesztésű, kopásálló, csúszásmentes szövetanyagot használtak el. A vezető fölött található a digitális visszapillantó monitor, amelyek a hagyományos tükörszárra szerelt külső kamerák képét közvetítik.

Se tükör, se műszerfal 10 A tükröt és a head-up rendszer a JVC Kenwood által kifejlesztett Caroptronics rendszer részét alkotják.