Új szerkezetű összkerékhajtással tette még sokoldalúbbá hatajtós (merthogy a csomagokhoz ugye kétszárnyú ajtón át férhetünk hozzá) kombiját a Mini. A hajtás az első tengelyről ágazik le, a kardántengely két részből áll, a nyomaték pillanatnyi megosztását pedig a menetstabilizáló rendszer vezérli.

A Clubman ALL4 az alapmodell nyolcféle motorjából egyelőre kettővel lép színre, Cooper S és Cooper SD kivitelben. Előbbi 192, utóbbi 190 lóerős, mindkettőhöz illik a nyolcfokozatú Steptronic, ám kézi váltó csak a benzinmotorhoz jár. A váltófülekkel is kapcsolható automata váltóhoz rajtautomatika is tartozik.

Összkerékhajtást kapott a Mini kombija 1
Összkerékhajtást kapott a Mini kombija 7 A kézi váltós benzines modell 0,2 másodperccel fürgébb százra (7,0 mp), átlagfogyasztása szintén két tizeddel, 6,4 literre nőtt. A dízel ugyanennyivel gyorsul jobban (7,2 mp), fogyasztása viszont nagyobb mértékben nőtt (4,3 helyett 4,9 l/100 km)