Hiába a teljesítménynövelés, a futómű finomítása, a karosszériamerevség javítása, ha egy autó túlsúlyos, az összes többi fejlesztés értelmét veszti.
Nem véletlenül küldi hamarosan fogyókúrára a közelmúltban megújult Porsche 911 Turbo és 911 Turbo S típusokat a Topcar tunigmanufaktúra.
Az orosz mesterek Stinger GTR névre keresztelt csomagja mintegy 30 darab, vákuumformázott panelből áll, és bár a tömegcsökkentést nem számszerűsítik, nem csodálkoznánk, ha a menetkészen közel 1600 kilós autó lefogyna másfél tonna alá.Egyelőre nem tudni, milyen motortuning jár majd a filigrán karbonidomok mellé, de elképzelhető, hogy a karosszéria megelőzi a teljesítménynövelést, ahogy annak idején a Techart is két lépcsőben mutatta be 911 Turbo-interpretációját.