Nemrég zárt tesztpályán vezettük a Tesla Model S-t. Az elektromos luxsuautó nyilván nem tökéletes, de azt mondhatjuk rá, hogy korszakalkotó
Fotó megosztása:
Mi is vezettük a Tesla első autóját, az elektromos sportautót. Jövőre kapható lesz a Model X nevű SUV, szintén hét üléssel
Fotó megosztása:
Egyedül a konnektorról tölthető Porsche Panamera Hybrid mérhető a Model S-hez. A Porsche a szabványos ciklus tötymörgésével 36 kilométert tehet meg tisztán elektromosan, de utána hibridként addig megy, amíg a benzin kitart
Fotó megosztása:
Végül a szénszálas karosszériás i3 és a hasonlóan újszerű ötajtós villanyautó elől elhozta az Év Autója címet a sokkal kevesebbe kerülő Peugeot 308
Fotó megosztása:
46,1:53,9 százalék a tömegeloszlás a két tengely között. A mély súlyponttal nagyon stabil az útfekvés
Fotó megosztása:
Nem egy egzotikus, kis szériás rétegmodell. Idén 35 000 darab készülhet belőle
Fotó megosztása:
Ha sikerül jól rajtolni, 4,7 mp elég százig és 19,0 másodperc 200 km/óra eléréséig
Fotó megosztása:
Szokni kell: domináns az óriási képernyő középen, a műszeregység is digitális
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Közepes a minőségérzet, a fejtér nem túl nagy és az ülés kényelme is csak átlagos
Fotó megosztása:
Talán ez az üreg a kihajtható gyermeküléspad helye
Fotó megosztása:
645 literes a hátsó csomagtartó. Ide rendelhető két pótülés gyermekeknek
Fotó megosztása:
Feláras a 60 helyett 85 kWh kapacitású akkumulátor
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Szinte minden funkció a motorfék és az elektromos visszatáplálás erősségétől a légrugós futómű beállításáig az egész estét betöltő képernyőn vezérelhető
Fotó megosztása:
Ezek a kapcsolók ismerősek a Mercedesekből
Fotó megosztása:
Az orrban egy apró csomagtérnek maradt hely. A villanymotor hátul van, az autó hátsókerék-hajtású
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Elég igénytelen műanyagból van a napellenző, az extrákkal 90 ezer eurós autóban rossz ilyesmit látni
Fotó megosztása:
Ritkán jön fel ez az üzenet. A hatótáv akár 500 km lehet, a reálisan megtehető út 350-400 km két feltöltés között
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A gyártás Kínába telepítése lényegesen csökkentené a Teslák helyi árát, mivel mentesülhetnének a meglehetősen magas importvám alól. Sőt, a vásárlók a helyben gyártott elektromos autókra nyújtott állami kedvezményekre is jogosulttá válnának.
A Tesla tavaly az első háromnegyed évben 3025 autót adott el Kínában, a teljes évben pedig a becslések szerint 4 ezret. Miközben az Egyesült Államokban 76 ezer dollárba kerül egy Tesla Model S, Kínában az ára 106 ezer dollár.