Daihatsu Ayla család - a sorozatgyártású, megfizethető Ayla modell továbbgondolása. Hárman vannak, név szerint a sportos Ayla GT (képünkön), a fényűző Ayla Luxury és az Ayla X-Track majdnem-terepjáró.
Daihatsu Ayla család - a sorozatgyártású, megfizethető Ayla modell továbbgondolása. Hárman vannak, név szerint a sportos Ayla GT (képünkön), a fényűző Ayla Luxury és az Ayla X-Track majdnem-terepjáró.
Fotó megosztása:
Daihatsu Ayla család - a sorozatgyártású, megfizethető Ayla modell továbbgondolása. Hárman vannak, név szerint a sportos Ayla GT, a fényűző Ayla Luxury (képünkön) és az Ayla X-Track majdnem-terepjáró.
Daihatsu Ayla család - a sorozatgyártású, megfizethető Ayla modell továbbgondolása. Hárman vannak, név szerint a sportos Ayla GT, a fényűző Ayla Luxury (képünkön) és az Ayla X-Track majdnem-terepjáró.
Fotó megosztása:
Daihatsu Ayla család - a sorozatgyártású, megfizethető Ayla modell továbbgondolása. Hárman vannak, név szerint a sportos Ayla GT, a fényűző Ayla Luxury és az Ayla X-Track majdnem-terepjáró (képünkön)
Daihatsu Ayla család - a sorozatgyártású, megfizethető Ayla modell továbbgondolása. Hárman vannak, név szerint a sportos Ayla GT, a fényűző Ayla Luxury és az Ayla X-Track majdnem-terepjáró (képünkön)
Fotó megosztása:
Daihatsu CUV - sportos szabadidő-tanulmány vízszintesen osztott hátsó ajtóval és átvariálható hátsó ülésekkel
Daihatsu CUV - sportos szabadidő-tanulmány vízszintesen osztott hátsó ajtóval és átvariálható hátsó ülésekkel
Fotó megosztása:
Daihatsu D-R Estate - tavaly még roadsterként láthattuk, most tetőt kapott. Minőségi beltér, kreatív formavilág, 660 köbcentis motor
Daihatsu D-R Estate - tavaly még roadsterként láthattuk, most tetőt kapott. Minőségi beltér, kreatív formavilág, 660 köbcentis motor
Fotó megosztása:
Daihatsu NC-Y - az Aylánál is kisebb autó praktikus, mindennapi, ötletes megoldásokkal
Daihatsu NC-Y - az Aylánál is kisebb autó praktikus, mindennapi, ötletes megoldásokkal
Fotó megosztása:
Daihatsu NC-Z - ugyanaz, mint az NC-Y, csak sportos, vagány, fiatalos arculattal
Daihatsu NC-Z - ugyanaz, mint az NC-Y, csak sportos, vagány, fiatalos arculattal
Fotó megosztása:
Daihatsu UFC2 - a tavaly kiállított UFC tanulmány evolúciója. Praktikus jószág mindennapi használatra, hét utas számára
Daihatsu UFC2 - a tavaly kiállított UFC tanulmány evolúciója. Praktikus jószág mindennapi használatra, hét utas számára
Fotó megosztása:
Daihatsu NC-Z – ugyanaz, mint az NC-Y, csak sportos, vagány, fiatalos arculattal
A Toyota a Daihatsu részvényeinek 51,2 százalékával rendelkezik, a többit részvénycserével kívánja felvásárolni. A Toyota 0,26 százalék saját részvényt ad a Daihatsu részvényekért. A Daihatsu papírját július 27-én vezetik ki a tőzsdéről.
A Daihatsu teljes tulajdonba vételével a Toyota a feltörekvő piacokon népszerű kisautók között kívánja erősíteni pozícióját. Indonéziában 15 százalékos, Malajziában 20 százalékos piaci részesedése van a Daihatsunak.
A japán miniautó-piacon 30 százalékos részesedéssel rendelkező Daihatsu értékesítési csatornáit tudja majd kiterjeszteni a Toyotának köszönhetően és csökkentheti egyúttal beszerzési költségeit is. A Daihatsu legnagyobb konkurense a Suzuki, amely szintén 30 százalékos részesedéssel rendelkezik a japán miniautó-piacon.
A Toyota és a Daihatsu 1967 óta folytat üzleti együttműködést. A Daihatsu 1998 óta működik a Toyota érdekeltségeként.