Idén sem hoztak meglepetést a téli gumi-tesztek: a neves márkák portékája nem olcsó, de dobogós. Akadnak azonban közepes árfekvésben is igen jó gumik
Idén sem hoztak meglepetést a téli gumi-tesztek: a neves márkák portékája nem olcsó, de dobogós. Akadnak azonban közepes árfekvésben is igen jó gumik
Fotó megosztása:
Nedves úton szoktak leszerepelni az olcsó téli gumiabroncsok, pedig ez a legfontosabb
Nedves úton szoktak leszerepelni az olcsó téli gumiabroncsok, pedig ez a legfontosabb
Fotó megosztása:
Kiugróan sikeres volt az idei teszteken a Continental WinterContact TS850
Kiugróan sikeres volt az idei teszteken a Continental WinterContact TS850
Fotó megosztása:
A sarkköri pályák rövid nappalába nem fér bele a tesztelés, a munka sötétedés után is folytatódik
A sarkköri pályák rövid nappalába nem fér bele a tesztelés, a munka sötétedés után is folytatódik
Fotó megosztása:
Nem éri meg a használt abroncs. Élettartama lutri és pont azon kellene spórolni, amin az életünk múlik?
Nem éri meg a használt abroncs. Élettartama lutri és pont azon kellene spórolni, amin az életünk múlik?
Fotó megosztása:
A 17-es téli abroncs futófelületén nagyjából 4000 lamella található. Ha a lamellákat egymás mellé fektetnénk, és felszoroznánk az abroncsok számával, az eredmény összesen 320 méternyi járulékos tapadófelület volna
A 17-es téli abroncs futófelületén nagyjából 4000 lamella található. Ha a lamellákat egymás mellé fektetnénk, és felszoroznánk az abroncsok számával, az eredmény összesen 320 méternyi járulékos tapadófelület volna
Fotó megosztása:
Nagy autóklubok és német szaklapok végezték a teszteket
Nagy autóklubok és német szaklapok végezték a teszteket
Fotó megosztása:
Ez a 165/70 R14-es kategória tesztje tavalyról
Ez a 165/70 R14-es kategória tesztje tavalyról
Fotó megosztása:
Kis és kompakt autókra való a 185/60 R15 gumiméret
Kis és kompakt autókra való a 185/60 R15 gumiméret
Fotó megosztása:
195/65 R15 méretben két szaklap is végzett tesztet. Az ábra azt igyekszik bemutatni, milyen eredményt ért el itt vagy ott az adott gumimárka
195/65 R15 méretben két szaklap is végzett tesztet. Az ábra azt igyekszik bemutatni, milyen eredményt ért el itt vagy ott az adott gumimárka
Fotó megosztása:
2011-es az ADAC tesztje, de a 195/65 R15 annyira fontos méret, hogy itt a helyük az eremdényeknek
2011-es az ADAC tesztje, de a 195/65 R15 annyira fontos méret, hogy itt a helyük az eremdényeknek
Fotó megosztása:
225/50 R17 méretben az Autó Magazin cikke szerint a Conti, a Pirelli és a Dunlop dobogós
225/50 R17 méretben az Autó Magazin cikke szerint a Conti, a Pirelli és a Dunlop dobogós
Fotó megosztása:
Első ismét a Continental téli abroncs, második lett a Bridgestone Blizzak LM32 S a sportos, 225/45 R17-es gumik tesztjében
Első ismét a Continental téli abroncs, második lett a Bridgestone Blizzak LM32 S a sportos, 225/45 R17-es gumik tesztjében
Fotó megosztása:
205/55 R16, egy népszerű kategória
205/55 R16, egy népszerű kategória
Fotó megosztása:
Az ACE autóklub és a GTÜ tesztjén is a WinterContact TS850 bizonyult a legjobbnak
Az ACE autóklub és a GTÜ tesztjén is a WinterContact TS850 bizonyult a legjobbnak
Fotó megosztása:
Bónusztrack: a keveset autózóknak, akik a havas napokon nélkülözni tudják a kocsit, megérheti a négyévszakos gumi. Évente 12-14 ezer forintot spórolunk meg csak a kétszeri átszerelés elmaradásával, ami kompenzálja a gumik magas árát
Bónusztrack: a keveset autózóknak, akik a havas napokon nélkülözni tudják a kocsit, megérheti a négyévszakos gumi. Évente 12-14 ezer forintot spórolunk meg csak a kétszeri átszerelés elmaradásával, ami kompenzálja a gumik magas árát
Fotó megosztása: