Egyik legelső ügyfele, Benny Caiola tiszteletére nevezte el mindössze 20 példányban készülő, extrém adottságokkal bíró limitált szériáját a Pagani.

Bár a Huayra BC hivatalosan csak márciusban kezdi meg földi pályafutását, kiszivárogtak bizonyos információk és képek az autóról. Ezek szerint az eleve kedvező tömeg/teljesítmény aránnyal (1350 kg/730 LE) rendelkező szupersportkocsi súlyát több mint 10 százalékkal csökkentették, miközben a tizenkét hengeres Mercedes AMG motor 100 extra lóerőt kapott. Ez azt jelenti, hogy 1200 kilóra 830 lóerő jut, így vélhetően a 383 km/óra végsebesség és a 3,0 mp-es 0-100 km/órás gyorsulás egyaránt érezhetően javul.

Még be sem mutatták, máris elkelt a legdurvább Pagani összes példánya 1
Még be sem mutatták, máris elkelt a legdurvább Pagani összes példánya 11 A Pagani Huayra BC módosított első lökhárítót kap nagyobb légbeömlővel és légterelővel, a fényszóróházak szénszálból készülnek, a motorházfedelet is átrajzolták. A kerekek körül megnövelt légkivezető nyílásokat alakítottak ki, hátul pedig hatalmas szénszálas szárny feszül – ilyet eddig nem láttunk Huayrán. A masszív spoiler 250 km/óra sebességnél 500 kilóval nyomja az aszfaltra a hátsó tengelyt.

Az autó durván 2,5 millió euróba fog kerülni, illetve került, mert a legfrissebb hírek szerint előre eladták mind a húsz példányát.