Drezda környékén próbálhattuk kis az új A6-osokat. Drezda nagyon barátságos város, rendkívül megengedő az autósokkal, egészen elképesztő helyekre be lehet menni kocsival fotózkodni
Fotó megosztása:
A V8-as turbós S6, V6-os és négyhengeres TDI-k és a kis 1,8 literes TFSI közül válogathattunk. Nem volt kérdés, mivel kezdünk
Fotó megosztása:
Két jellegzetes német autó Drezda külvárosában
Fotó megosztása:
Határozottabbak a hűtőmaszk szegletei a facelift után
Fotó megosztása:
Nagyon erős, 250-nél csak kelletlenül szabályoz le, de lehet vele lassan és kulturáltan is autózni. Az RS6-nál sokkal használhatóbb az S6, az száz-valahány lóerő se hiányzik belőle
Fotó megosztása:
Majdnem öt méter hosszá, a tengelytáv csaknem három méter
Fotó megosztása:
Iszonyú erő feszül a turbós, négyliteres V8-ban
Fotó megosztása:
V8-as turbó - nagyot üt
Fotó megosztása:
A kipufogóvéget lehet feketében is kérni
Fotó megosztása:
A kipufogóvéget lehet feketében is kérni
Fotó megosztása:
Lejtőn 270-ig is meg-megszaladt az S6 az Autobahnon. Pedig elvileg 250-nél leszabályoz
Fotó megosztása:
Az 505 ezer forintos HUD a navi utasításait, információit is kivetíti a szélvédőre
Fotó megosztása:
Kezd kicsi lenni a kijelző a temérdek online szolgáltatásnak
Fotó megosztása:
Német alaposság: a menüből már a faceliftes A6-os szigorú tekintete pillant ki ránk
Fotó megosztása:
Felülnézeti képet ad a parkolókamera
Fotó megosztása:
Így néz ki 450 lóerő belülről, ha német
Fotó megosztása:
Az S6 motoros sportülése
Fotó megosztása:
Elegáns a lyuggatott alu hangszóróborítás
Fotó megosztása:
Alcantara tetőkárpit az S6-ban
Fotó megosztása:
A 2,2 millió forintos hangrendszer csipogója, mellette az 505 ezer forintos, szélvédőre vetítő Head Up Display
Fotó megosztása:
A V8-as turbómotor papíron 9,4 litert eszik százon, összkerékhajtással. Valós körülmények között talán megáll 15-ben
Fotó megosztása:
530 liter a szedán csomagtere
Fotó megosztása:
Kerámiafékek: jól jönnek, amikor egy előzni induló kamion mögött 250-ről kell lassítani az Autobahnon
Fotó megosztása:
A 450 lóerős S6
Fotó megosztása:
Az 560 lóerős RS6 csúcsmodellt nem próbálhattuk ki, de így legalább életben maradtunk
Fotó megosztása:
320-ig kalibrált a felszabadított limiterrel 305 km/h végsebességű RS6 órája
Fotó megosztása:
Egy szürke A6 Avant a tesztflottából: jól nézzék meg, ilyen az új
Fotó megosztása:
Egy szürke A6 Avant a tesztflottából: jól nézzék meg, ilyen az új
Fotó megosztása:
Egy szürke A6 Avant a tesztflottából: jól nézzék meg, ilyen az új
Fotó megosztása:
Egy szürke A6 Avant a tesztflottából: jól nézzék meg, ilyen az új
Fotó megosztása:
Az Avant fenekéről végképp nagyon nehéz megmondani, hogy frissítettek rajta
Fotó megosztása:
Az Avant fenekéről végképp nagyon nehéz megmondani, hogy frissítettek rajta
Fotó megosztása:
Egy V6-os dízel quattro utastere: ilyenből fogy nálunk a legtöbb
Fotó megosztása:
Alumínium és bőr kombináció
Fotó megosztása:
Kihúzható combtámaszos, komfortos, memóriás motoros ülés egy drágább modellben
Fotó megosztása:
Sofőrös autónak is príma az A6
Fotó megosztása:
Ultra: az 1,8 literes benzines katalógus-fogyasztása 5,7 liter benzin százon
Fotó megosztása:
Az Avant csomagtere 565 liter, 1680-ra bővíthető
Fotó megosztása:
Beteges német precizitással parkolták le a kocsikat a külvárosi egykori vásártéren, ahonnan a tesztutak indultak: kis, lecsavarozott fadarabok jelezték a kerekek helyét
Fotó megosztása:
Érdekes az új felni
Fotó megosztása:
Konzervatív berendezés, matt fával, vastag, színes bőrrel
Fotó megosztása:
Konzervatív berendezés, matt fával, vastag, színes bőrrel
Fotó megosztása:
Új hatfokozatú kézi váltó kérhető a gyengébb modellekhez. A tesztautóban nem volt valami fényes, akadozott a fokozatok között
Fotó megosztása:
Az Allroad is megkapta az új hűtőmaszkot
Fotó megosztása:
Tágas, biztonságos, mégis könnyű az alumínium-karosszériás német presztízslimó és kombi
Fotó megosztása:
Megérkezett a mátrix LED-fénytechnika az A6-osba
Fotó megosztása:
Megérkezett a mátrix LED-fénytechnika az A6-osba
Fotó megosztása:
40%-kal könnyebb, viselkedését tekintve állítólag pont olyan, mint az acél az üvegszálas epoxi-rugó
Fotó megosztása:
Az Audi esküszik, hogy -40 és +50 fok között pont olyan, mint az acél, csak könnyebb. Hosszú távon kevésbé ül majd le a plasztikrugós A6, mert a lapított végekkel nagyobb felületen ül fel a gumibakokra, nem süpped úgy bele idővel
Fotó megosztása:
Ott lapul a sárga műanyagrugó!
Fotó megosztása:
Öt dízel és három turbós benzines közül lehet választani
Fotó megosztása:
Jönnek az Ultrák: a legalacsonyabb fogyasztású, takarékosságra kihegyezett változatok neve ez az Audinál
Fotó megosztása:
Új a hétfokozatú DSG és a fronthajtás kombinációja, új a hatfokozatú kézi váltó
Fotó megosztása:
Az emelt, terepes kombi, az Allroad is megkapta az A6 frissítéseit
Fotó megosztása:
A csúcsmodellnél 110 lóerővel gyengébb S6/S6 Avant párost a német autópályákra találták ki
Fotó megosztása:
A csúcsmodell az 560 lóerős, turbós, négyliteres V8-as RS6 kombi
Fotó megosztása:
Újdonság az éjjellátó, valamint az összekombinált sávelhagyás-gátló és sávváltást segítő rendszer
Fotó megosztása:
Korszerűbb, online szolgáltatásokkal feltuningolt infotainment rendszert kapott az A6
Fotó megosztása:
Újdonság a műszerek közti TFT-re kivezérelt Google Earth-alapú navigációs kép
Fotó megosztása:
A legfrissebb híreket is felolvassa a fedélzeti elektronika, a felhőnkből húzhatjuk be a zenéket, a navigáció online frissítgeti az adatbázisát
Fotó megosztása:
A hazai induló ár 11,5 millió forint, a 150 lóerős 2.0 TDI-vel
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Heizmann azzal számol, hogy a kínai autópiac idei bővülése az ázsiai ország GDP-növekedésével azonos ütemű lesz, illetve le is körözheti azt. Kína gazdasága idén 6,5-7 százalékkal nőhet.
A VW tavalyi eladásai Kínában, amely a legnagyobb piacának számít, 3,4 százalékkal zsugorodtak, idén januárban azonban már növekedést regisztráltak.
A VW mintegy 90 ezer embert foglalkoztat Kínában, a létszámot 120 ezerre tervezi növelni 2019-re. Kínában tavaly 24,6 millió új autót adtak el, ami 4,7 százalékkal több a 2014. évinél.
Tavaly a Kínában gyártott autók száma 3,3 százalékkal, 24,5 millióra emelkedett, az idei évre további 6 százalékos növekedés mellett már 26 milliót meghaladó darabszámra számítanak a szakértők.