mb-magazin_glc_titel_00_v5_1180x763 A program legfontosabb célkitűzése, hogy inspirációt adjon és párbeszédet indítson olyan témákról, amelyekben érintettek a nők. A program keretében áprilisban egy kimondottan a női vezetési és autóvásárlási szokásokat vizsgáló kutatást indít a márka. Többek között azt is megtudhatjuk majd, hogy autóválasztásnál a nők milyen paraméterek alapján döntenek, hogyan viselkednek különböző forgalmi szituációkban. Korábban a vállalat Magyarországon közel tíz éven keresztül a Lady Day vezetéstechnikai tréninggel szólította meg a hölgyeket. Idén a magyar importőr elsők között csatlakozott a She’s Mercedes elnevezésű, kifejezetten nők számára létrehozott globális kezdeményezéshez. A Mercedes-Benz egyébként már a nevében is kapcsolódik a nőkhöz: a név felerészben Mercedes Jellinek emlékét őrzi, akinek üzletember édesapja 1900-ban állapodott meg Daimler autóinak árusításáról, és azt kérte, hogy az új, nagyteljesítményű típust lánya után nevezzék el.