Ha egyszer egy üzlet beindul: miután a C-Coupé fedélzetén bemutatkozott, egyre több Mercedes-modell orrába költözik be az AMG új motorja. A háromliteres, hathengeres turbómotor a GLC fedélzetén 367 lóerős, ugyanannyi, mint a C-osztályban. A GLC 43 jelentőségét növeli, hogy elődjéből, a GLK-ból nem gyártott AMG verziót a Mercedes, így a márka hívei most először vehetnek sport-SUV-ot ebben a méretosztályban.
AMG-kötények elöl és hátul, egyedi kipufogók
AMG-kötények elöl és hátul, egyedi kipufogók
Fotó megosztása:
AMG-műszerek kockászászló-dizájnnal. 280 van beleírva. Masszív fogású, lapos aljú, pirossal varrott bőrkormány
AMG-műszerek kockászászló-dizájnnal. 280 van beleírva. Masszív fogású, lapos aljú, pirossal varrott bőrkormány
Fotó megosztása:
Belső hűtésű tárcsák lassítják az autót, elöl 360, hátul 320 mm átmérővel
Belső hűtésű tárcsák lassítják az autót, elöl 360, hátul 320 mm átmérővel
Fotó megosztása:
Fényes fekete keretbe foglalt, krómdíszítésű hűtőmaszk
Fényes fekete keretbe foglalt, krómdíszítésű hűtőmaszk
Fotó megosztása:
Alapfelszerelés az összkerékhajtás, amely a nyomaték (legfeljebb 520 Nm 2500 és 4500/perc között) 69 százalékát a hátsó kerekekre közvetíti
Alapfelszerelés az összkerékhajtás, amely a nyomaték (legfeljebb 520 Nm 2500 és 4500/perc között) 69 százalékát a hátsó kerekekre közvetíti
Fotó megosztása:
Magától értetődően jelen van minden létező menetdinamikai csomag, a háromlépcsős változó csillapítástól a sportprogramot is tartalmazó üzemmódváltón át a kikapcsolható ESP-ig
Magától értetődően jelen van minden létező menetdinamikai csomag, a háromlépcsős változó csillapítástól a sportprogramot is tartalmazó üzemmódváltón át a kikapcsolható ESP-ig
Fotó megosztása:
Mikroszálas-műbőr kárpitozás, piros öltések. Felárért a képen látható sportülés is kérhető
Mikroszálas-műbőr kárpitozás, piros öltések. Felárért a képen látható sportülés is kérhető
Fotó megosztása:
A blokkhoz fürgébben kapcsoló, duplán kuplungoló, kilencfokozatú automata váltó kapcsolódik
A blokkhoz fürgébben kapcsoló, duplán kuplungoló, kilencfokozatú automata váltó kapcsolódik
Fotó megosztása:
Az 1845 kilós autó 4,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 250 km/óra
Az 1845 kilós autó 4,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 250 km/óra
Fotó megosztása:
Az első futómű új fejlesztés, a hátsót módosították
Az első futómű új fejlesztés, a hátsót módosították
Fotó megosztása:
AMG műszerek kockászászló-dizájnnal. 280 van beleírva. Masszív fogású, lapos aljú, pirossal varrott bőrkormány.
Belső hűtésű tárcsák lassítják az autót, elöl 360, hátul 320 mm átmérővel
Fényes fekete keretbe foglalt, krómdíszítésű hűtőmaszk
Alapfelszerelés az összkerékhajtás, amely a nyomaték (legfeljebb 520 Nm 2500 és 4500/perc között) 69 százalékát a hátsó kerekekre közvetíti.
Magától értetődően jelen van minden létező menetdinamikai csomag, a három lépcsős változó csillapítástól a sportprogramot is tartalmazó üzemmódváltón át a kikapcsolható ESP-ig.
Mikroszálas-műbőr kárpitozás, piros öltések. Felárért a képen látható sportülés is kérhető.
A blokkhoz fürgébben kapcsoló, duplán kuplungoló kilencfokozatú automata váltó kapcsolódik.
Az 1845 kilós autó 4,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 250 km/óra.
Az első futómű új fejlesztés, a hátsót módosították.