Minimális az esélye az ilyennek, de rossz napra virradt Stuttgart: egyszerre két irányból is támadás alá vették a Maybach luxusmárkát, amelynek eddig legfeljebb a legfelső kategóriás gyártóktól: a Bentley-től, a Rolls-Royce-tól volt félnivalója. A BMW fejlesztési igazgatója, Klaus Fröhlich amerikai újságíróknak elmondta, hogy a 7-es szedán fölé pozicionált modellel kívánja bővíteni kínálatát. Az még nem egyértelmű, hogy a 150 ezer euró körüli induló áron piacra bocsátandó limuzin a 7-es széria ultra fényűző kiadása lesz, ahogy a Maybach is egy extra kivitelű S-osztály, vagy teljesen külön modellt fejlesztenek.

A Maybach babérjaira tör a BMW, a Hyundai 1
A kettő lehetőség közül az elsőt választotta a Hyundai frissen alapított luxusmárkája, a Genesis. A G90-nel azonos EQ900 nyújtott kiadása, az EQ900L 5495 mm hosszú, szélessége 1915 mm, magassága pedig 1505. A legfontosabb érték ebben a műfajban persze a tengelytáv: a 3450 mm-es érték nem csak a Maybach limuzinét (3365 mm) haladja meg, de az alapkivitelű Bentley Mulsanne-ét (3266 mm) is A Rolls-Royce Phantom 3570 mm-rel vezeti a falkát – persze az árszínvonal között ég és föld a különbség. Az alapkivitelű modellnél 290 mm-rel hosszabb, 10 mm-rel magasabb EQ900L (képeinken) részletes felszereltségéről nincs hír, annyi bizonyos, hogy hátul két különálló, félanilines bőrrel kárpitozott, kihajtható lábtámaszos luxusfotel várja az utasokat, a B-oszlopba ágyazott hangulatvilágítással és az utastér teljes hosszában húzódó padlókonzollal. Genesis-EQ900L-LWB-rear-seat Míg az EQ900 (G90) háromféle motorral kapható (315 LE 3.8 V6, 370 LE 3.3 V6 Turbo és 425 LE 5.0 V8), a nyújtott kiadás kizárólag az utóbbival lesz rendelhető. A Genesis G90L elvileg minden olyan piacon megjelenhet, ahol a márka színre lép, de az európai forgalmazásról egyelőre nincsenek konkrét hírek.