Bár nincs benne semmi meglepő, a számadatok mégis sokkolók: a Corolla a Toyota legnépszerűbb típusaként a márka globális összeladásainak 20 százalékát teszi ki – ez éves szinten kétmillió körüli darabszámot jelent. A 150 országban forgalmazott autó európai kiadása most módosított külcsínnel és biztonsági tartalommal folytatja pályafutását. Feltűnően átalakult az orr: szélesebb, ugyanakkor elegánsabb is lett. Újak a LED-es lámpatestek és a lökhárító, hátul széles krómdísz és friss zárófények azonosítják az idei modellt. Profilból a friss rajzú felnik és a kilincsek krómbetétje fokozza az eleganciát. Színből is van új, mégpedig háromféle.
Pofásabb, biztonságosabb a Toyota Corolla
Klasszikus kötelező facelift a legnépszerűbb Toyotánál: egy kis plasztikai műtét, egy kis biztonsági fejlesztés.