Renault Mégane Fontos változásoknak néz elébe a Renault legendás sportos kompaktja, ha hihetünk a bennfentes forrásokra hivatkozó brit sajtónak: egyrészt az új Mégane (fent) termékstratégiájából adódóan ötajtós kivitelben tér vissza az R.S. (RenaultSport) modell, másrészt nemcsak kormányzott, de hajtott kerekeinek száma is megduplázódik. Ezzel elveszíti esélyét, hogy a Honda Civic Type-R-rel csatázzon az elsőkerék-hajtású kompakt autók nürburgringi elsőségéért, viszont csatába szállhat a Ford Focus RS-sel, a kategória mértékadó utcai harcosával. Részletek egyelőre nem állnak rendelkezésre, hiszen a Mégane R.S. legkorábban 2018-ban léphet színre. A motorból alighanem több mint 305 lóerőt fognak előcsikarni a mérnökök, ami messze van ugyan a Ford Focus 350 lóerejétől,  de még mindig versenyképesebb, mint a legutolsó szériában elérhető 275 LE.

Renault Mégane RS 275 Trophy

Renault Mégane RS 275 Trophy. Két hajtott, két kormányzott kerék

A Mégane GT modellen bevezetett hátsókerék-kormányzás mellett azonban az is valószínűnek tűnik, hogy a modell kézi váltóval is megrendelhető lesz. A Renault-nál attól sem félnek, hogy a hibrid és a Renaultsport szavakat egyazon mondatban használják, de hogy kap-e elektromos támogatást a kétliteres turbómotor, korai volna megmondani.