Az előzetes várakozásokkal szemben a kutyának sem kellenek a modern kényelmi funkciókkal felszerelt Ladák, számol be orosz piaci jelentésekre hivatkozva egy orosz autós portál. A Lada Izsevszk összeszerelő üzem a napokban ünnepelte a 15 ezredik Lada Vesta legyártását; a modell stabilan az orosz piac 10 legkeresettebb típusa között van. Igen ám, csakhogy a protachki.net című helyi autós lap úgy tudja, az elmúlt két hónapban egyetlen darab csúcskivitelű Vestát sem gyártott le az üzem. Nem egyértelmű, hogy megrendelés nem érkezett a multimédiás rendszerrel, tolatókamerával, multifunkciós kormánykerékkel, tempomattal és sebességhatárolóval szerelt verzióra, vagy a gyártó döntött a fényűző Vesta késleltetése mellett. Lada Vesta Egyes jelek ugyanakkor arra utalnak, hogy az utóbbiról lehet szó: a Lada oroszországi árlistájáról eltűnt ugyanis a légterelőt, fém pedálsort, egyedi kipufogót tartalmazó XV Line optikai csomag. Akár tervezett döntésről, akár a piaci igényekre adott reakcióról van szó, úgy tűnik, az AvtoVAZ átmenetileg marad a fapados kiviteleknél. A 106 lóerős 1,6-os benzinmotorral szerelt Lada Vesta oroszországi vételára 514 ezer rubelnél kezdődik. Ez alig olcsóbb, mint a Dacia Logan MPV orosz klónja, a Lada Largus (524 500 rubel), és közel harmadával drágább a jelenleg kapható legolcsóbb Ladánál, a négyajtós Grantánál (383 900 rubel).  Utóbbi Magyarországon ezer forint híján kétmillióba kerül.