Az F széria a Lexusnál olyan (szeretne lenni), mint a BMW M vagy a Mercedes AMG. Ez viszont nem megy finomkodva: néha rá kell lépni az utcai modellek és a pályára szánt versenyautók közötti határvonalra, és építeni egy-egy autót, ami sehová nem fér be, ám éppen ezért különösen vonzó. A Lexus RC F GT Concept az utcai RC F motorját (467 LE, 529 Nm) és sebességváltóját (nyolcfokozatú automata) kapta, csupán a kipufogó, a hűtés, a kenési rendszer, no meg az ESP vezérlés változott meg. Ugyanez igaz a futóműre, amelyet csupán megerősítettek, hogy jobban bírja a strapát. A teljes karosszéria, sőt, a beltéri felületek is szénszál-erősítésű műanyagból készültek, ezzel 363 kilóval 142 kilóra csökkent a modell tömege. A tanulmány távlati sorsa ismeretlen, az viszont biztos, hogy most hétvégén a kaliforniai Long Beach versenypályán, a Toyota GP futamok szüneteiben megy néhány kört a nézők örömére az utca és a pálya között egyensúlyozó modell.
Versenyautó-tanulmány a Lexustól
Félúton az utcai modell és a versenyautó között
Könnyített karosszériával, áthangolt főelemekkel, de változatlan hajtáslánccal érkezik a Lexus RC F GT Concept.
2016.04.15. péntek 13:00