A motor változatlan lökettérfogatból (2480 cm3) 17 százalékkal nagyobb teljesítményt, kerek 400 lóerőt csalogat elő, ami 161,3 LE/liter fajlagos teljesítménynek felel meg, miközben az olyan technológiák, mint az osztott hűtés, amely az üzemi hőmérséklet eléréséig nem keringeti a hűtőfolyadékot a hengerfejben, csökkentik a súrlódást és a fogyasztást.
A motor változatlan lökettérfogatból (2480 cm3) 17 százalékkal nagyobb teljesítményt, kerek 400 lóerőt csalogat elő, ami 161,3 LE/liter fajlagos teljesítménynek felel meg, miközben az olyan technológiák, mint az osztott hűtés, amely az üzemi hőmérséklet eléréséig nem keringeti a hűtőfolyadékot a hengerfejben, csökkentik a súrlódást és a fogyasztást.
Fotó megosztása:
A többi változás szinte mellékes: a hátsó lámpákban organikus diódák (OLED) világítanak, amelyek rendkívül jól szabályozhatók, lencse és reflektor nélkül is kiválóan világítanak, így energia- és helytakarékosak. Az Audi külön fénybalettet programozott a lámpákhoz, amelyen felkapcsolásakor szegmensenként fut végig a fény.
A többi változás szinte mellékes: a hátsó lámpákban organikus diódák (OLED) világítanak, amelyek rendkívül jól szabályozhatók, lencse és reflektor nélkül is kiválóan világítanak, így energia- és helytakarékosak. Az Audi külön fénybalettet programozott a lámpákhoz, amelyen felkapcsolásakor szegmensenként fut végig a fény.
Fotó megosztása:
A futómű hangolásában és geometriájában is megváltozott, a hasmagasság 10 mm-rel alacsonyabb, a rugók és lengéscsillapítók keményebbek, a kormánymű pedig progresszív.
A futómű hangolásában és geometriájában is megváltozott, a hasmagasság 10 mm-rel alacsonyabb, a rugók és lengéscsillapítók keményebbek, a kormánymű pedig progresszív.
Fotó megosztása:
A sportkormányon kapott helyet a motorindító gomb, valamint az üzemmódváltó kapcsoló.
A sportkormányon kapott helyet a motorindító gomb, valamint az üzemmódváltó kapcsoló.
Fotó megosztása:
Az utastérben egyedi sportülések, szénszálas vagy alumíniumbetétek, különböző bőrkárpit-variációk várják az utasokat.
Az utastérben egyedi sportülések, szénszálas vagy alumíniumbetétek, különböző bőrkárpit-variációk várják az utasokat.
Fotó megosztása:
Az aerodinamikát leszorítóerőre, nem pedig kedvező légellenállásra optimalizálták: a fix hátsó szárny (opcióként motorosan nyitható is kérhető) alatt masszív diffúzor tereli a légáramlatokat.
Az aerodinamikát leszorítóerőre, nem pedig kedvező légellenállásra optimalizálták: a fix hátsó szárny (opcióként motorosan nyitható is kérhető) alatt masszív diffúzor tereli a légáramlatokat.
Fotó megosztása:
Az alap kerékméret 19 colos, a 20-as felnik rajzolatához a versenypályáról merített ihletet az Audi.
Az alap kerékméret 19 colos, a 20-as felnik rajzolatához a versenypályáról merített ihletet az Audi.
Fotó megosztása:
A forgatónyomatéki csúcs 480 Nm, ami 1700/perctől egészen 5850-ig rendelkezésre áll, így a kupé 3,7, a roadster 3,9 másodperc alatt éri el a 100 km/óra sebességet. A végsebességet külön kérésre 250 helyett 280 km/órában maximálják. A motor élményéhez a csappantyúval szabályozható hangzás is hozzájárul, kipufogóból kétfélét kínál a gyár.
A forgatónyomatéki csúcs 480 Nm, ami 1700/perctől egészen 5850-ig rendelkezésre áll, így a kupé 3,7, a roadster 3,9 másodperc alatt éri el a 100 km/óra sebességet. A végsebességet külön kérésre 250 helyett 280 km/órában maximálják. A motor élményéhez a csappantyúval szabályozható hangzás is hozzájárul, kipufogóból kétfélét kínál a gyár.
Fotó megosztása:
Váltóból viszont csak egyet: a hétfokozatú S-Tronic dupla kuplungos egység könnyebb, áttételi tartománya szélesebb (rövidebb alsó és hosszabb felső fokozatok), az álló helyzeti indulást rajtautomatika segíti.
Váltóból viszont csak egyet: a hétfokozatú S-Tronic dupla kuplungos egység könnyebb, áttételi tartománya szélesebb (rövidebb alsó és hosszabb felső fokozatok), az álló helyzeti indulást rajtautomatika segíti.
Fotó megosztása:
Az összkerékhajtás vezérlése is megújult, nagy sebességnél hátsókerék-hajtásúként kanyarodik az autó, megelőzve az alulkormányozottságot, és most első ízben az adaptív üzemmódváltó rendszer hatálya alá rendelték a quattro hajtást, így különböző helyzetekben eltérően viselkedik a rendszer.
Az összkerékhajtás vezérlése is megújult, nagy sebességnél hátsókerék-hajtásúként kanyarodik az autó, megelőzve az alulkormányozottságot, és most első ízben az adaptív üzemmódváltó rendszer hatálya alá rendelték a quattro hajtást, így különböző helyzetekben eltérően viselkedik a rendszer.
Fotó megosztása:
Külön figyelmet érdemelnek a fékek: elöl 370, hátul 310 mm-es acéltárcsákat alkalmaztak. Előbbieket nyolcdugattyús nyereg szorongatja, de ha kérjük, karbon-kerámia tárcsákra is cserélhetők.
Külön figyelmet érdemelnek a fékek: elöl 370, hátul 310 mm-es acéltárcsákat alkalmaztak. Előbbieket nyolcdugattyús nyereg szorongatja, de ha kérjük, karbon-kerámia tárcsákra is cserélhetők.
Fotó megosztása: