Erősebb biztonság, feljavított ergonómia, dögösebb megjelenés: címszavakban ebből áll a Lexus IS félidős ráncfelvarrása. A 2013-ban bevezetett modell kackiásabb fényszórókat kapott, megnövelték a lökhárítóba vágott légbevezető nyílásokat, módosították az orsó alakú hűtőmaszk arányait, így az átdolgozott motorházfedéllel együtt még inkább az aszfaltra lapul az autó. Az oldalsó karaktervonal határozottabb, a hátsó lámpatest belső szerkezete összetettebb lett, a kipufogók szögletes, sportos csőben végződnek.
A beltérben maradt a Remote Touch multimédiás kezelőszerv, ám megnövelték a tenyértámasz méretét, valamint végre kapott egy közvetlen nyugtázó gombot a rendszer, így egy egyszerű OK kedvéért nem kell az egeret mozgatnunk – ez vezetésbiztonsági szempontból több mint jelentős előrelépés, talán fontosabb, mint a távtartó tempomatot, sávban tartó automatát, a közeledő autót észlelve automatikusan tompítottra váltó lámpát és ráfutásgátló radart tartalmazó Lexus Safety System +. A központi kijelző 7 helyett 10,3 colos, módosították a pohártartókat és a központi időmérő óra számlapját, friss a középkonzol burkolatának textúrája, megújult a műszerfal tetejének kárpitját díszítő varrás – sok apróság teszi finomabbá az autó megjelenését. Egy dolog nem változott: a 245 lovas turbómotorból és 223 lóerős hibridből álló hajtáslánckínálat.Harciasabban támad a Lexus
Lexus IS modellfrissítés
Ideje volt felvarrni a középkategóriás Lexus IS ráncait. Az autó hajtásláncai maradtak a régiben, minden más fejlődött.
2016.04.25. hétfő 15:00