Bármennyire elegáns és sportos a modell, a tervezők ügyeltek arra, hogy ne valljon szégyent az aszfalttól távol: 23 centis szabad hasmagasságával, rövid túlnyúlásaival megtévesztésig emlékeztet egy igazi terepjáróra. A tanulmány 1,9 méter széles, 4,6 méter hosszú, és bár 1,65 méteres magasságával rájátszik a műfajtól megkövetelt arányokra, a tető vonala kupés ívben esik a jellegzetes stíluselemeket újraértelmezve tálaló D oszlopig. Az oldalfalat függőleges légcserélő nyílások tagolják.
A QX30 vonalait hatásosan idéző modell már a márka szabadidővonalának új generációs formai elemeit vázolja fel, az utastérben egyszerre érvényesül a vezetőcentrikus kezelhetőség és az utasokat előnyben részesítő komfortmegoldások – talán erre a jin-jang filozófiára utal a fekete-fehér színvilág, amelynek különleges zamatot ad, hogy vastag bőrből valósították meg mindkét tónust. A tengelytáv 2,8 méter, a lábteret tartókonzol nélküli, lebegő ülések javítják, és bár hátul alaphelyzetben kétszemélyes az üléspad, középre elővarázsolható egy ötödik ülés. A hátsó szellőzés külön vezérelhető egy apró érintőképernyőről.Középkategóriás szabadidő-tanulmánnyal erősít az Infiniti
Infiniti QX Sport Inspiration tanulmány
Négy országban működő dizájnerstúdiók együttműködésének eredményeként született meg a Nissan luxusmárkájának új, középkategóriás SUV-tanulmánya, a QX Sport koncepció.
2016.04.25. hétfő 16:00