Alighanem a Volkswagen is érzi, hogy kezdi túltolni hamarosan érkező, felső kategóriás szabadidőjárművének előtanulmányait, ezért hogy ne unjunk rá/zavarodjunk bele a rengeteg SUV-koncepcióba, minden alkalommal előrukkol valami új részlettel. A T-Prime Concept GTE esetében a kezelőfelületet forradalmasította a Volkswagen. A konszern egyre több szériamodelljéhez rendelhető, konfigurálható, digitális műszerfal ezúttal statiszta szerepet játszik, a sztár a 15 colos, ívelt központi kijelző, amelyet a műszeregységgel közös üvegpanel borít.
Ez többszörösen világújdonság, állítja a cég, hozzátéve, hogy a gombok hiánya ösztönösebbé, örömtelibbé teszi az autó működtetését. Ezt nem tudjuk (nem hisszük), amíg nem próbáltuk, de tény, hogy itt aztán nincsenek fizikai kezelőszervek (kivéve a bajuszkapcsolókat, illetve a váltót vezérlő, krómozott kontrollert), minden érintéssel, kézmozdulattal, szóbeli paranccsal vezérelhető. Még a kormányon elhelyezett kezelők is érintésérzékeny felületek. A hajtás magától értetődően elektromos, ha nem is kizárólagosan: a 381 lóerős hibrid hajtáslánc elektromos komponensét nagy kapacitású, 14,1 kWh-s akkumulátor táplálja. A villanymotort a nyolcfokozatú automata váltó és a kétliteres, négyhengeres blokk közé építették be, így a négykerék-hajtás nem a manapság szokásos elektromos rendszerű, ellenben akár több mint 700 Nm nyomatékkal kell megbirkóznia.Volkswagen T-Prime: digitális hibrid óriás
Volkswagen T-Prime Concept GTE
Plug-in hibrid hajtással, ívelt gigakijelzővel lép színre a Volkswagen legfrissebb szabadidőautó-tanulmánya.
a videó a hirdetés után indul