UPDATE (2016.04.28.): A Mitsubishi hivatalos közleményben cáfolta a vezetőség távozásáról, a Mitsubishi Motors megszűnéséről szóló sajtóértesüléseket. Az eseményeket nyomon követjük. A múlt héten a Vezess is beszámolt arról a botrányról, amely Japánban tört ki a Mitsubishi által gyártott városi mikroautók (kei car) túlzottan optimista fogyasztásai adataival kapcsolatban. Akkor úgy véltük, a dolog Japán belügye, hiszen az érintett autókat kizárólag a szigetországban forgalmazzák, most viszont úgy tűnik, a Mitsubishi Motors nagyobb bajba került, mint gondolták volna. A cég részvényeinek értéke néhány nap alatt 50 százalékot zuhant a tokiói tőzsdén, és bár mostanra megindult az erősödés, sokáig fog tartani, amíg teljesen felállnak a 427 milliárd jenes veszteségből.

Globálissá duzzadt a Mitsubishi belpiaci problémája 1
Eredetileg úgy tudtuk, a 2002 óta, részben a Nissan részére gyártott miniautókat érintette a csalás gyanúja, most azonban úgy tűnik, már negyed évszázada alkalmaznak olyan mérési módszereket a gyárnál, amelyek nem felelnek meg a japán szabványoknak.