Az Arctic Trucks, ahogy neve is mutatja, extrém terepviszonyokra felkészített offroad járművek specialistája, az Isuzu meg hát az Isuzu, japán haszonjármű-gyártó, amely nem mellesleg annak idején az elsők között épített crossovert: az annak idején olyan rettentően formabontó Opel Frontera leánykori nevén Isuzu Amigóként látta meg a napvilágot. Az Isuzu D-Maxot a Vezess többször is tesztelte, de egyszer sem ilyen kívánatos kivitelben: az Arctic Trucks első utcai átépítése pont eltalálja azt a mértéket, amikor már izgalomba jön az ember, de félóra használat után (vélhetőleg) nem fog csalódott undorral hátat fordítani az utcára alkalmatlan terepsport-autónak.
A mesterek békén hagyták a hajtásláncot (2,5 liter, 163 LE 400 Nm, kézi vagy automata váltó), az összkerékhajtást (felezővel), az alvázat sem hegesztették át. Megmaradtak a pickup haszonjárműves kvalitásai: az egytonnás teherbírás, és a 3,5 tonnás legnagyobb vontatható tömeg. Ugyanakkor a felfüggesztést eldobták, helyére Fox Performance darabokból eszkábáltak strapabíró futóművet. A Nokian abroncsok is különleges offroad darabok, az óriás gumikat a gyárinál eleve nagyobb felnikre feszítették rá. Ez a két módosítás együtt 12,5 centivel emelte meg az autó hasmagasságát, így aztán jöhetnek a sziklák, mocsarak és kerékbilincsek, az AT35-nek egyik sem jelent akadályt. A kétféle felépítménnyel (nyújtott vagy duplafülkés) kérhető haszonszörny megjelenését különböző kiegészítők dobják fel; a funkcionalitást zárható platófedél vagy három méretben kapható offroad fényszóróegység fokozza.Monster Truck, gyárilag
Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35
Nem kell más, mint egy értő kézzel lecserélt futómű, és szorgos dolgozóból máris rettenthetetlen harcos válik.
2016.04.30. szombat 07:00