A Juke-nál hosszabb, a Qashqainál valamivel rövidebb a Nissan Kicks, a vállalat új, globális szabadidőjárműve. Az elsősorban városi autóként megálmodott Kicks először 2014-ben, Brazíliában mutatta meg magát; a mostani, szériagyártású modell jól felismerhetően alkalmazza az akkori formatanulmány számos elemét, a markáns C-oszloptól kezdve az azóta új szabvánnyá vált, hangsúlyos orrkialakításig. A Nissan ígérete szerint az áramvonalas forma a kategória egyik legtágasabb hátsó üléssorát, valamint legöblösebb csomagtartóját rejti, az autó legfőbb vonzereje mégsem ez, hanem a gazdag elektronikus tartalom, a 7 colos érintőképernyővel kiszolgált szórakoztató funkcióktól kezdve az olyan vezetőtámogató rendszerekig, mint a 360 fokos panoráma kamera, vagy a gyalogosfelismerés. Az autó első körben Latin-Amerikában kerül forgalomba, Mexikóban, Brazíliában gyártják majd. A távlati tervekben nyolcvan ország szerepel. Mondanánk, hogy reméljük, Európa is felkerül a listára, de valójában a Juke és a Qashqai között nem igazán van hely még egy modellnek. A Juke távozása után pedig csak akkor töltheti majd be annak a helyét, ha megjelenik a 2013-ban bevezetett Qashqai utódja.
Globális betolakodó a Nissantól
Nissan Kicks
A Nissan végre bemutatta új, globális kompakt szabadidőjárművét. A Kicks megőrizte a 2014-es előtanulmány jó néhány látványos részletét, de egy nem létező rést próbál betölteni.
2016.05.04. szerda 07:00