Amikor megjelentek, szokatlan orrkialakításukkal azonnal felkavarták a kompakt buszlimuzinok állóvizét: a Citroen C4 Picasso és nagyobb kiadása, a Grand Picasso ismét izgalmassá tette az egykor meghatározó, ám a szabadidőjárművek térnyerésével a fogyasztók kegyeiből egyre inkább kieső egyterűszegmenst. Az emeletes-csíklámpás orr koncepciója megmaradt, de átrajzolták elemeit. Hátul háromdimenziós hatású lámpatestek világítanak, és megjelentek a kontrasztos fekete tetőlemezzel gyártott, kéttónusú kivitelek, igaz, csak a rövidebb Picassónál. A hosszabbik kiadás ezüstszínű tetősínnel parádézik.

Kivasalták Robotzsarut 1
  Az eddigi fehér, piros, szürke és fekete mellé három új karosszériaszín társult, egy szürke, valamint a képeken látható bézs és kék árnyalatok. Az utastérben négyféle belső színvilág és öt különböző kárpitopció bonyolítja a választást. Hétcolos érintőképernyőről vezérelhető, 3D-s navigációs rendszerrel gyarapodott a multimédiás kínálat, a motoros mozgatású csomagtérajtó akár a lábfej lökhárító alatti mozgatásával is nyitható. Az első ülések akár fűthető, masszírozós kivitelben is kérhetők, az utasüléshez motoros lábtámasz is rendelkezésre áll. Citroen C4 Picasso facelift A vezetőtámogató funkciók sora alaposan kibővült: fáradtságérzékelő, jelzőtábla-felismerő, sávelhagyásra figyelmeztető, holttérfigyelő, követési távolságot tartó, ráfutás-, illetve gázolásgátló rendszerek kerültek (többségükben opcióként) az autóba. A júniustól rendelhető facelift két új hajtásláncot is kínál. Az eddig kézi váltóval kínált, háromhengeres PureTech 130 S&S turbómotorhoz mostantól hatfokozatú automata váltó is kérhető, illetve ugyanez a motor 110 lóerős kivitelben is megrendelhető, hatos kézi váltóval. Előbbi mindkettő, utóbbi csak az ötszemélyes, rövidebb Picassóhoz érhető el. Citroen C4 Picasso facelift