Ha a kaliforniai Bakersfield városában járnak, és meghibásodik az autójuk, az istenért, semmiképpen se vigyék el az Oak Streeten működő Jiffy Lube szervizbe. Itt ugyanis egészen sajátos módon értelmezik az ügyfélelégedettséget. Egy Carl Brewer nevű férfi nem tudta ezt, és miután lányát elvitte a bölcsibe, beállt a műhelybe egy fékszervizre. Amint ott várakozott, hallotta, hogy az egyik szerelő azt mondta a műhelyfőnöknek: „minden leesett”, ám ennek egészen addig nem tulajdonított jelentőséget, amíg elé nem állt a szerelő, mint főorvos az intenzív osztályon, és nem közölte vele a rossz hírt: autója egy picit megsérült. A szomorú fejlemény a fékcserét követő próbakör során következett be: a Toyota összes kereke leesett, az autó elgázolt két jelzőtáblát, majd törött szélvédővel megállt az út közepén. Ha ez nem lett volna elég, a gyerekülés is megrongálódott, amitől minden normális apuka pánikba esne, hiszen a baleset akár órákkal később is bekövetkezhetett volna, amikor a kislánnyal együtt tartanak hazafelé. Mire Brewer úr a helyszínre ért, az autót vezető alkalmazott már visszaszerelte az első kerekeket, alighanem azért, hogy a roncsot el lehessen  vontatni – a biztosító társaság azóta megerősítette, amit rögtön lehetett sejteni, a 4Runner (pickup alapú szabadidőjármű) gazdasági totálkárt szenvedett. A férfi értelemszerűen magyarázatot követelt a műhely vezetőitől, ám nem kapott mást, mint egy sablonos bocsánatkérést, valamint egy ingyen csereautót egy hétre. Hogy utána mi lesz – vagy még inkább, hogy hogy a fenébe fordulhatott elő ekkora melléfogás – az egyelőre rejtély.