Az eredetileg 1998-ban bemutatott Clio Renault Sport (RS) generációról generációra egyre több lóerőt kuporgatott össze magának: kétliteres szívómotorja 172, 182, 197, majd 200 lóerőt adott le; a 1,6-os turbó eredetileg 200, jelenleg 220 lóerős (Trophy kiadás). Ez azonban hamarosan megváltozhat, ha hihetünk az Automobilist értesüléseinek. A francia újságírók bebocsátást nyertek a Renault dizájnstúdiójába, és jövő heti premierje előtt megleshették azt a koncepcióautót, amely agresszív aerodinamikai és esztétikai módosításokkal tromfol rá a jelenlegi kiadásra.

250 lóerős városi kisautó a Renault-tól 1
  Ez azonban semmi ahhoz képest, amit a motorteljesítményről tudni vélnek: állítólag 30 lóerővel megnöveli a motor teljesítményét, így az autó elérheti a 250 lóerőt. Ez abszolút erőfölényt biztosítana a Cliónak a konkurenciával szemben: a VW Polo GTI jelenleg 192 lóerős, a Ford Fiesta ST 200 lóerőt mozgósít, az Opel Corsa OPC 205 lóerőnél húzta meg a határt. Renault Clio RS 250 LE Forrás és képek: The Automobilist