Az alapmodell ráncfelvarrásánál megismert optikai módosításokat a nagyobb motorteljesítmény miatt indokolt variációkkal alkalmazta a Nissan: az új lökhárító szénszálas kompozit anyagból készült, a fölötte trónoló V alakú hűtőmaszkot megnagyobbították, így több levegő jut a hűtőre, a motorházfedél különleges merevítést kapott, hogy nagy sebességnél ne horpadjon be (illetve ki).
A változtatások nyomán minden idők legnagyobb leszorítóerővel rendelkező utcai Nissanja áll előttünk, amivel párhuzamosan feszesebb futóművet, és egyedi hangolású, adaptív lengéscsillapítást alkalmaztak. A 3,8 literes motor 600 lóerős teljesítménye nem változott, a kézzel összeszerelt blokkot versenyturbók lélegeztetik.
Összességében állítólag kiegyensúlyozottabb, harmonikusabb lett az autó.
Az ötféle színben rendelhető autó utastere igényesebb lett, megújult a műszerfal, az eddigi 27 helyett mindössze 11 kapcsoló van rajta. A hiányzó funkciókat érintőképernyő, valamint a szénszálas padlókonzolon elhelyezett forgó-nyomó tárcsa pótolja. A kormánykerék is új, akárcsak az Alcantarával borított, középső könyöklő. Az üléseket a Recaro szállítja.