Egy igazán elhivatott Mercedes-tuner akkor is nekilát egy modell erősítéséhez, ha az haszonjármű, ráadásul nem is a Mercedes gyártja.
A Väth-nak nem szokása visszafogni magát, amikor a Mercedes különböző termékeinek a feljavításáról van szó. A fenyegető optika és a tiszteletet parancsoló teljesítmény-növelés alap, függetlenül attól, hogy eredetileg milyen profilú volt a modell.
Ennek ismeretében is meglepő az, hogy hozzányúltak a Citanhoz, hiszen valójában egy átcímkézett Renault Kangoo-ról van szó, amelynek minden alkatrészét a franciák szállítják, beleértve az 1,5 dCi dízelmotort is.
Kívülről nem nehéz felismerni a tuningolt dobozost: polírozott rozsdamentes acélból készítettek hozzá kipufogóvégeket, acél oldalsó fellépőket és rakodóperem védőlemezeket. A hűtőrácsot lekrómozták, az utastérben pedig vaskos velúrszőnyegeket helyeztek el. Ez utóbbi kapcsán fontos megemlíteni, hogy a tuningműhely a modell személyszállító kiadását választotta munkadarabként, de a fentebb leírtak nyilván a dobozos furgonnál is érvényesíthetőek.
Ugyanúgy, ahogy az ültetőkészlet, valamint az ahhoz tartozó 18-as alufelni-csomag is jól állhat a városi fuvarosnak. A motorvezérlés átprogramozásával a gyárilag 110 lovas csúcs dízelmotor teljesítményét 135 lóerőre növelték, a nyomaték 433 Nm, ami 165 km/órára emeli a végsebességet – a hatalmas homlokfelület ismeretében ez az egyébként szerény érték különösen tiszteletre méltónak hangzik.