Krisztián Róbert operatív igazgató beszámolt arról, hogy a Magyar Suzuki Zrt. 2015-ben 1,976 milliárd euró értékesítési árbevételt ért el, 28 százalékkal haladva meg az előző évit. Az exportértékesítés 2015-ben 1,854 milliárd euró volt.

A cég saját gyártású gépkocsi értékesítése 20 százalékkal, 181 115 darabra nőtt, amit főleg az új Vitara piaci sikerének tulajdonítanak, ezt a modellt már 107 országba exportálják.
Magyarországon 2015-ben 7500 Suzukit értékesítettek, ez 9,72 százalékos piaci részt biztosított a márkának 58 százalékos éves növekedés mellett. Az idei első öt hónap eladásai a növekedés folytatódását vetítik előre, már 4192 Suzuki kelt el. Az év végéig 9000 jármű eladása és 10 százalékos piaci részesedés a cél.

Krisztián Róbert emlékeztetett arra, hogy a Suzuki 2014-ben hirdette meg új modelloffenzíváját, amely szerint évente új modellt vezetnek be. Az idén a Baleno kerül az európai piacra, amelyet a sajtótájékoztatón mutattak be. Jön még az S-Cross frissítése, jövőre pedig egy új kisvárosi terepjáró.

A Suzuki magyarországi márkakereskedési hálózata az idén már 76 tagúra nőtt.

A sajtótájékoztatón Takeucsi Naojuki vezérigazgató felidézte a Suzuki magyarországi tevékenységének elmúlt 25 évét, jelezve, hogy a Suzuki csoporton belül ez idő alatt főként a Magyar Suzuki fejlődött.

A Suzuki az elmúlt 25 év alatt 1,7 milliárd eurót ruházott be magyarországi érdekeltségébe. Jelenleg mintegy félmillió háztartás használ Suzuki márkájú autót.