Ahogy a legújabb generációs Audiknál, itt is háromdimenziós hullámvonal rajzolja ki az övvonalat, ráterelve a tekintetet a kerekekre
Megmaradtak a klasszikus arányok, a nyújtott motorházfedél, a hosszú tengelytáv, a rövid túlnyúlások
Ötféle motorral debütál az Audi A5: ezek 190, illetve 286 lóerőt teljesítenek (akár +17% teljesítmény, -22% fogyasztás). Újdonság az Ultra ökomotorok és a Quattro összkerékhajtás párosítása
A négyhengeres motorok kézi vagy hetes s-Tronic váltót kapnak, a legnagyobb dízel (286 LE) és az S5 váltója automata és nyolcfokozatú; ezekből nincs elsőkerék-hajtású variáns. A sportos hangolású hátsó differenciálmű opciós extra
Vadonatúj futóműve opcióként adaptív csillapítással is kérhető. Szintén újdonság a sebességfüggő elektromechanikus kormányszervó. A változó kormányáttétel opciós
A karosszéria közeg-ellenállási együtthatója mindössze 0,25, állítólag a legjobb érték a kategóriában. A tömege is csökkent az elődhöz képest, akár 60 kilóval
Hosszabb a tengelytáv, több a férőhely, finom anyagok, 30 színben állítható belső világítás, kiemelkedően hatékony zajcsillapítás
A 465 literes csomagtartó 10 literrel tágasabb, mint az elődmodell. A hátsó üléspad 3 részre osztva dönthető
A virtuális csodaműszeregységet is megkaphatja az A5, a multimédiás rendszer szóbeli parancsokat is felismer. Van még 4G internet, vezeték nélküli telefontöltés, Bang & Olufsen 3D audiorendszer
Az Audi S5 4,7 mp alatt gyorsul 100 km/órára, új fejlesztésű 3.0 V6 motorja 354 lóerős, 21-gyel több, mint az elődmodell
a videó a hirdetés után indul