A Bentley Continental GT Speed Cabriolet a maga 642 LE teljesítményével és 331 km/óra végsebességével magasan a legerősebb, leggyorsabb négyszemélyes kabrió volt – egészen mostanáig. A Brabus ugyanis az A 63 AMG Cabriolet alapjaira megépítette a maga átiratát, ami több mint 200 extra lóerővel (850 LE) gazdálkodik, végsebessége pedig 350 km/óra.
Első lépésként a nyolchengeres blokk lökettérfogatát növelték meg, 5461-ről 5912 köbcentiméterre. Ehhez hosszabb löketű, kovácsolt főtengelyt építettek be, megnövelték a furatot, majd különleges hajtókarokat és kovácsolt dugattyúkat helyeztek a hengerbe. A hengerfejeket szintén újraalkották.
A turbókat is lecserélték, a leömlőt módosították. A kipufogó rozsdamentes acél, a változtatható tónusú rendszer diszkrét üzemmódja még csendesebb, mint a gyári – a sportos módus ellenben üvölt, mint a fába szorult féreg.
A szívó oldalon szénszálas komponenseket, megnövelt légszűrőket találunk, természetesen most sem maradt el a szokásos aranyfóliás hőtükör.
A motorvezérlést újraprogramozták, módosult a befecskendezés, a gyújtás és a töltőnyomás-korlátozás vezérlésre. Lecserélték az olajtöltetet, ahogy minden egyéb folyadékot (beleértve a fékfolyadékot) is.
A motor így adja ki extrém teljesítményét: a gyári 585 lóerő helyére faragott 850 LE már 5400/percnél elérhető, a motor maximális nyomatéka 1450 Nm (900 Nm helyett) 2500 és 4500 között, de ezt szokás szerint 1150-re limitálják, nehogy idő előtt elvássanak az erőátvitel elemei.
Az autó így 3,5 mp alatt gyorsul 100 km/órára (a gyári S 63 azonos ideje 3,9 mp), további 5,9 mp múlva már kétszázzal suhan. A végsebességet csak az abroncsok miatt korlátozták: 350-nél leszabályoz az autó, így viszont minden bizonnyal lenyitott tetővel is eléri végsebességét a kocsi.
A hajtásláncot érintő módosításokhoz látványos karosszéria-kiegészítő társulnak; minden idom fényezett szénszálas kompozitból készül. A hátsó diffúzorból kerámia kipufogócsövek merednek elő, a keréktárcsák 18-22 colos méretben kérhetők; a képeken is látható példányt 21 colos kovácsolt alufelnikkel szerelték, elöl 255/35 ZR 21, hátul 295/30 ZR 21 méretű abroncsokkal.
Az autó futóműve sem maradt érintetlen, az ültetés mértéke 15 mm.
A utastérben megvilágított küszöbbetétek, szénszálas dekorpanelek, alumínium váltófülek és pedálok várnak a pilótára, a sebességmérő műszert 400 km/óráig kalibrálták.