Ugyan a T-rex a kréta kor csúcsragadozója, de a méretcsökkentés lázában égő korunknak sokkal inkább kellene ajnároznia parányi kortársát, a sakál méretű, vérszomjas velociraptort. Pici test, nagy erő, ellenállhatatlan gyorsítóképesség: a fél méter magas evőgép volt a közvetlen befecskendezéses turbós benzinmotorok 75 millió évvel ezelőtti hús-vér megfelelője.
Nem véletlen, hogy a Ford róla nevezte el az F-150 pickup sportváltozatát, a Raptort. De a nevet levédetni ugyanúgy nem lehet, mint a sportos teherautó alapgondolatát, ezért a Hennessey gond nélkül másolhatta az anyacéget – főleg, hogy brutálisabb cuccot épített, mint ők maguk.
A Hennessey Ford F-150 Velociraptor 700 nevében hordozza legfőbb vonzerejét: az ősi 5.0 V8 blokkra ültetett gigantikus kompresszornak, az átdolgozott szívócsőnek, az új injektoroknak és az átprogramozott vezérlésnek köszönhetően 704 lóerőt nyom a fékpadon a kocsi, ami érezhetően több, mint a gyári Raptor környezetvédelmileg kevésbé inkorrekt 3.5 V6-os turbómotorja
A Velociraptor 20 colos felnikkel, terepfelfüggesztéssel, választhatóan masszív terepabroncsokkal vagy combos sportgumikkal kerül a vevőkhöz, elöl-hátul extrém terepszögeket garantálnak a minimalista lökhárítók.
Mást is a minimumra szorított a műhely: a Velociraptor limitált széria lesz. Tekintve, hogy idén ünnepli fennállásának negyed százados évfordulóját a Hennessey, van rá esély, hogy csak 25 darab készül a mechanikus ősgyíkből.