Ahogy a tavaly bemutatott M6 Competition Edition, úgy a friss M5-ös szedán extrém kiadása is nagyobb teljesítményt kapott. A mindössze 200 példányban készülő, az alapkivitelű M5-ösnél mintegy 24 százalékkal drágább (németországi ára 129 500 euró) szörny turbómotorján megnövelték a töltőnyomást, és módosították a motorvezérlést, így 560 helyett 600 lóerős, 680 helyett 700 newtonméteres lett. Álló helyzetből 3,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára.
A limitált széria alapkivitelben megkapja a Competition csomagot, azaz ültetett futómű, feszesebb rugók és csillapítók, áthangolt kormánymű és egyedi beállítású M differenciálzár jár hozzá, az ESP M Dynamic üzemmódja még sportosabb viselkedést enged. Egy dolog nem alapáras: a karbon-kerámia fékrendszer.
Az autóból száz fekete, száz fehér példány készül, 20 colos, duplaküllős felnikkel, elöl 265/35, hátul 295/20 méretű abroncsokkal. Tucatnyi optikai elem segít megkülönböztetni az autót a mezei M5-ösöktől, nem utolsósorban az utastérben, ahol feliratozott szénszálas betétek hirdetik, milyen ritka autóban ülünk. Fehérrel varrott fekete kárpitozást kaptak az M multifunkciós ülések, és persze minden kényelmi és praktikus extra megrendelhető, beleértve a síalagutat, ami valamiért nem szériatartozék a modellnél.