A Startech a Mercedesre szakosodott Brabus oldalága: neki jut minden olyan márka, amin nincs rajta a háromágú csillag.

Jelen esetben aligha bánták a mérnökök ezt a megkülönbözetést, hiszen a világ első és mindmáig egyetlen hiperluxus-szabadidőjárművéhez nyúlhattak hozzá.

Megszületett az első Bentayga-tuning, rosszabbra számítottunk 1

A végeredményen nem látszik, hogy meg lettek volna illetődve. Kezdetnek alaposan kiszélesítették a karosszériát, amihez új lökhárítók, kerékívek és küszöbborítás kellett, az ajtók is extra réteg húst kaptak, hogy ne legyenek olyan véznák. Ha már lecserélték ezeket, a funkciókon is változtattak: öblös légbeömlők elöl, fékhűtő rések a kerekeknél, míg hátul a szokásos kétszer kettes kipufogóvég, böszme diffúzor – és igen, vonóhorog-csatlakozás található.

Kerékből több választása is van az ügyfélnek, az ültetett légrugózás mellé akár 23 colos felni is rendelhető.

Startech Bentley Bentayga

A motortuning az egyetlen, ami még várat magára, hiszen hiába 600 lóerős a Bentayga, a 6.0 W12 motorban vannak még tartalékok.