Következő nagyautóját nem a komfortra, hanem a vezethetőségre hegyezi ki a Kia.
Habár a kémfotókon látható autó erősen álcázott, a tető vonalvezetése egyértelműen emlékeztet arra a GT Conceptre, amelyet még 2011-ben mutatott be a márka. Azóta persze sokat változott a Kia, formai és technológiai szempontból egyaránt, ám az irányvonal – azaz az impozáns, sportos szedán – megmaradt.
Az egyelőre ismeretlen elnevezésű autó minden bizonnyal hátsókerék-hajtású lesz, ami kedvező alap, de kevés ahhoz, hogy igazán sportosan lehessen vezetni, a koreai cégnél ezért teljesen újrahangolták a menetstabilizáló rendszert, így azt nem kell kikapcsolni az élményekért.
Az új modell új padlólemezre épül, amelyet a Hyundai is alkalmaz majd, sőt, a Kia háza táján is találnak még neki felhasználási területet.
Az autó az 1,6 literes benzines turbómotor mellett megkapja a szintén 200 lóerős 2,2-es dízelt, ami az új Sportage-ban szolgál. Lesz azonban egy valódi csúcsmodell is, 5,0 literes, 420 lóerős V8-assal és aktív négykerékhajtással.