Megérett a ráncfelvarrásra a BMW középkategóriás kupéjának sportváltozata. Az M4 új lökhárítót, módosított légbeömlőket és átrajzolt fényszórókat kap, ám ez csak a sallang: a lényeg a lemezek alatt dolgozó technika változása.

Megújul a BMW M4, de jól titkolja 1

Hogy ez pontosan mit takar, arról sajnos még nincsenek információink. Az gyakorlatilag biztosra vehető, hogy a manapság divatos és rohamosan fejlődő funkciók – az infotainment központ, a vezetőtámogató rendszerek – megújulnak, ám azt eddig senki nem erősítette meg, hogy a 3,0 literes, 431 lóerős,, 550 Nm nyomatékú turbómotor változatlan formában folytatja-e karrierjét.

Némi fogyasztás-csökkentésre jó eséllyel számíthatunk, már csak az a kérdés, hogy a teljesítmény emelkedése is terítékre kerül-e. Ha igen, alighanem a jelenlegi Competition csomag (450 LE, változatlan nyomaték) veszi át az alapkivitel helyét.

Sajátos kerékválasztás

Sajátos kerékválasztás