Az Uberéhez hasonló, okostelefonnal könnyen kezelhető alkalmazással, de hivatalos engedéllyel rendelkező budapesti taxitársaságként üzemelő Taxify nem titkolt célja, hogy gyorsan meghódítsa az Uber magyarországi kivonulása miatt hoppon maradt közönséget. (A hivatalos engedély azt jelenti, hogy a Taxify a fix budapesti tarifával szállít majd.)
A szolgáltatásra a cég szerint nagy az igény, hiszen az alkalmazást – az első bejelentést követően – már több ezren töltötték le.
A két hónapon belül jelentősebb flottában gondolkodó,majd azt folyamatosan a kereslet alapján bővíteni tervező Taxify különösen nagy hangsúlyt fektet a sofőrök képzésére a megjelenéstől a viselkedésen keresztül egészen az egységes, barátságos kommunikációig.
A Taxify egyelőre türelmet és megértést kér az esetleges kezdeti hibák és problémák előfordulásáért, amelyeket a felhasználók visszajelzései alapján azonnal orvosolnak majd. A tervek szerint szeptember elsejére már egy komplex, kiforrott szolgáltatást élvezhetnek az utasok.
600 ezer felhasználójával a Taxify az egyik legkomolyabb szereplő a Baltikumban és a kelet-európai régióban. A 2013 augusztusában, Észtországban alakult szolgáltatás a következő 13 országban működik: Magyarország, Észtország, Litvánia, Lettország, Finnország, Fehéroroszország, Csehország, Románia, Szerbia, Örményország, Mexikó, Hollandia és Dél-Afrika, de további európai terjeszkedés előtt áll idén.