550 lóerős, nyolchengeres behemóttal szerelt sportváltozat, nagyméretű érintőképernyő, lenyűgöző vezetőtámogató funkciók: mindezek impozáns és fontos újdonságok a Range Rover 2017-es ráncfelvarrási programjában.

Mindegyiknél merészebb és (különösen a flottavásárlók szempontjából) nagyobb jelentőségű azonban a kétliteres Ingenium dízelmotor bevezetése a márka abszolút csúcsmodelljében. A 3.0 V6-os dízelt felváltó, négyhengeres blokk 240 lóerős, 500 Nm nyomatékú, átlagos üzemanyag-fogyasztása 10 százalékkal kedvezőbb, mint a hasonló teljesítményű elődmotoré.

Parányi dízelmotort kapott a Range Rover 1

A rend kedvéért érdemes áttekinteni a támogató rendszereket is: a Range Rover mostantól segít, ha utánfutóval kell tolatnunk, aktívan ellenkormányoz, ha sávváltáskor közeledő autót észlel a holttérfigyelő rendszer, új elektronikus menetprogram segíti az elindulást rossz tapadású felületen, terepen pedig új rendszer tájékoztatja a vezetőt a kerekek állásáról, vagy kínál 360 fokos képet a környezetről.