Az 1959-es születésű, azaz most 57 éves Ken Okuyama pályafutása során dolgozott a General Motorsnál, neki köszönhetjük az eredeti Porsche Boxster vonalait, 2004 után pedig a Pininfarina stúdió kreatív igazgatójaként olyan, feledhetetlen autókat jegyzett, mint a Ferrari Enzo, a Ferrari 599, a Ferrari P4/5 vagy a Maserati Birdcage.
Okuyama 2006 óta saját stúdiót működtet, amely vasúti kocsikat és autókat éppúgy tervez, mint szemüvegeket és órákat.
Legelső autójából, a 2008-ban megálmodott K.O. 7-ből eddig több mint 200 darab készült, így a dizájner joggal reméli, hogy legújabb alkotása is sikeres lesz.
A Kode57 neve tisztelgés az 1957-es év előtt, amikor olyan, meghatározó automobilok jelentek meg, mint a Ferrari 250 Testa Rossa vagy a Jaguar XKSS. Nem véletlen, hogy a Kode57 nyitott, lapos és orbitálisan agresszív.
Leginkább szembetűnő jellemzője az első tengely mögött beépített orrmotor: a 12 hengeres blokk félig belóg az utastérbe; elképzelni is nehéz, micsoda hangorkán és hőség kíséri az utazást a kétszemélyes autóban.
Érdekes módon Okuyama nem erre az extravagáns hajtáslánc-elrendezésre, és nem is a 45 mm-en állítható hasmagasságú sportfutóműre a legbüszkébb, hanem az aerodinamikus formatervre – vajon senki nem mert szólni neki, hogy ezt a poént egyszer már elsütötte?