Minden korábbinál több, 3245 darab autót gyártott 2015-ben a Lamborghini, és ha minden a jelenlegi vezetőség tervei szerint alakul, ez a szám nem is igen fog emelkedni a következő években. A közelmúltban kinevezett elnök-vezérigazgató, Stefano Domenicali ugyanis minden áron meg szeretné őrizni a márka és termékei exkluzivitását, így évi 3500 darabban maximálná a szupersportkocsik (azaz jelen pillanatban a Huracán és az Aventador) gyártását.

Más kérdés, hogy ezzel együtt várhatóan a kétszeresére fog emelkedni a cég termelése, hiszen a hamarosan piacra lépő Urus szabadidőjármű a várakozások szerint szétszaggatja a piacot: legalább ugyanannyit készülnek gyártani belőle, mint a Huracánból és az Aventadorból összesen, de (ahogy a Porsche Macan példája is mutatta) még ez is kevésnek bizonyulhat – igaz, a Lamborghini megengedheti magának, hogy hosszú várólistára helyezze ügyfeleit, annál is inkább, mert a márka ősellenfele, a Ferrari kategorikusan elzárkózott a SUV-gyártástól, és a McLarennek sincs kedve terepjárót fejleszteni.

 Lamborghini Aventador LP 700-4 Miura Homage

Lamborghini Aventador LP 700-4 Miura Homage

Az Urus bevezetésére készülve 20 százalékkal kibővíti globális márkakereskedői hálózatát a Lamborghini, a jelenlegi 132 helyett 160 értékesítési pont fogadja majd az ügyfeleket.