772 lóerő, 2,8 másodperc 100 km/órára, 342 km/óra végsebesség: tekintélyes eltérés a Ferrari 488 Spider alapadataihoz (670 LE, 3,0 mp, 325 km/óra) képest. A változást módosított motorvezérlés, átprogramozott befecskendezés és gyújtás, valamint egy új sportkipufogó-rendszer alkalmazásával érte el a Ferrarik tuningolására szakosodott Novitec Rosso.
A németországi manufaktúra 488 Spidere nemcsak fürgébb, de tetszetősebb is: erről festetlen szénszálas idomok, átdolgozott aerodinamikai elemek, mélyebbre nyúló küszöbbetét és egy sor további beavatkozás gondoskodik.
A keréktárcsák 21 colos, kovácsolt alumínium, illetve 21 vagy 22 colos, háromrészes darabok lehetnek; elöl 255, hátul 335 mm széles abroncsokkal.
Az átalakítás során arra is ügyeltek a szakemberek, hogy javítsák az autó használati értékét: gombnyomásra 40 mm-rel megemelhető a szabad hasmagasság, amit legkésőbb 80 km/óráig képes tartani az autó.