Bármilyen apró a Suzuki Celerio, elődje, az ázsiai piacokon még mindig forgalmazott Alto nála is parányibb: a mindössze 3,4 méteres autócskát 800 köbcentiméteres, háromhengeres motor hajtja, a 48 lóerő 142 km/óra végsebesség elérésére elegendő – nem véletlenül cserélték le Európában a 3,6 méteres, 68 lóerős Celerióra.

Most viszont a világ legnagyobb Suzuki- (Maruti-) piaca, India is fellélegezhet: jövőre érkezik az új generációs Alto. Ami a formatervet illeti, állítólag nem fogja megváltani a világot az újonc, a kifutó modell (képünkön) semleges arculatát örökítik tovább.

Orvosolják viszont az autó legtöbb hibáját: több lesz benne a hely, jobb a minőség, és főleg a minősíthetetlen törésbiztonságon javítanak, igazodva az indiai normák aktuális változásához.

Ezzel együtt sincs értelme annak, hogy a Celerióval közös piacon forgalmazzák az új Altót, így Európa a következő generáció során is nélkülözni kénytelen a megszokott típusnevet.