A gyárilag 400 lóerős Porsche Macan Turbónak eddig sem igen volt félnivalója a kompakt szabadidőjárművek szegmensében, de ha valaki biztosra akar menni, hogy nem fürdik be a piros lámpánál, annak eljött az ideje: teljesítménynövelő készletet fejlesztett a 3,6 literes ikerturbós V6-oshoz a gyár.
A 440 lóerős csúcsteljesítmény és az 550 helyett 600 Nm-es maximális nyomaték komoly dinamikát kölcsönöz az autónak: a végsebesség 266-ról 272 km/órára nőtt, álló helyzetből 4,8 helyett 4,4 másodpercig tart elérni a százat. 80-ról a korábbi 3,1 másodperc helyet 2,9 másodpercig tart csupán felugrani 120-ra. Az átlagfogyasztás abroncstól függően fél-egy literrel nő.
A Performance csomagnak azonban csak egy része a motortuning: újak a fékek (elöl 36 helyett 39 cm átmérővel), a futómű sportosabb, a szabad hasmagasság 15 mm-rel kisebb (az opciós légrugózás szintén 10 mm-rel lejjebb ül), alapáras a sportkipufogó és a Sport Chrono csomag.
Utóbbival még élesebbé varázsolhatjuk az autót, Sport Plus állásban keményebb a felfüggesztés, gyorsabb a hétfokozatú PDK duplakuplungos váltó és hangosabb a kipufogó.
Optikailag is többet kínál a csomag: 21 colos kerekek a 911 Turbo stílusában, LED-es fényszórók, bőr-Alcantara kárpitozás és szénszálas utastéri dekorelemek dobják fel az autót.