Szénszálas gúnyába öltöztette az AMG GT-t a német Piecha tuningműhely. Nagyobb légbeömlők, szélesebb légterelők, vastagabb küszöbök toldják meg a modell megjelenését – a küszöbből LED-ek világítanak a talajra, ha valakinek bejön az ilyesmi.

A fenéklemez teljesen sík burkolatot kapott, a tolatófényt a diffúzorba integrálták, hátul pedig hatalmas, fix karbonszárnyat építettek be, viszont megmaradt a gyári, motorosan mozgatható spoiler is.

612 lóerős AMG GT, és ez csak a kezdet 1

A motor a GT S 510 lóereje helyett 612 lóerőre képes, a forgatónyomaték 650-ről 840-re nőtt. Utóbbi 3,7 másodperces 0-100-as sprintet tesz lehetővé, ami pontosan egy tizeddel jobb a gyári értéknél. A stílusos hangzásról négy darab, egyenként 9 centi átmérőjű kerek végcső gondoskodik.