160 lóerő: gyárilag ennyire képes a 2,0 literes motorral szerelt, nagyobbik Mazda MX-5. Ezzel is kiválóan helyt áll, köszönhetően remek futóművének, jó tömegelosztásának, de egy brit műhely szerint bőven van még tartalék a konstrukcióban.
A BBR akár 217 lóerősre felhúzza a a kétliteres motort, nyomatékát pedig 200-ról 248 Nm-re emeli, mindezt feltöltés nélkül.
Ebből a motor átalakítása önmagában 208 lóerőt és 243 Nm-t tud. A lényeg, mondja a cég, nem is annyira az extra lóerőzuhatag, hanem hogy az általuk átdolgozott motor végre a felsőbb régiókban sem fárad el, könnyedén elforog akár 7150/percig.
A tuningcsomag vadonatúj szívó- és kipufogóoldali vezérműtengelyeket, módosított szeleprugókat, valamint egyedi kialakítású leömlőt és szívórendszert tartalmaz. A BBR a motorvezérlést is átprogramozta. Beépítve pont egymillió forintnak megfelelő brit fizetőeszközt kérnek a kittért, ha magadnak szerelnéd és hangolnád be, 220 ezret megspórolsz (plusz az utazás költségét, nyilvánvalóan.)
A három éves garanciával kínált BBR tuningcsomag mellé új kipufogót is ajánl további 325 ezer forintnyi fontért; ezzel megvan a teljes 217 lóerő és 248 Nm, a a műhely mérései szerint pedig a gyári 7,3 másodperces gyorsulási szintidő 5,65 másodpercre zsugorodik így, ami már egy teljesen más kategória.
A kipufogó két kivitelben kérhető, visszafogottabb GT vagy csaknem nyitott Supersport változatban.
Ha megvan a motor, ideje belenyúlni a futóműbe. Három szinten kínálnak opciókat, kérhetünk komplett sportfutóművet állítható Koni lengéscsillapítókkal, hozzá Eibach állítható kanyarstabilizátorokat, és persze van egy fékcsomag is, amely a gyári tárcsákat látja el nagyobb, ám könnyebb nyergekkel és fékbetétekkel.