Harmadik generációjára meglehetősen elhízott, de még így is bájos és praktikus a Fiat városi ötajtósa, az immár nem veszélyeztetett kínai medvefajról elnevezett Panda. Európában jól alakulnak a modell eladásai, idén augusztusig bezárólag majdnem 16 százalékkal növelte eladásait a kocsi, de ráfér a frissítés, nem utolsó sorban a szolgáltatások terén.
A vevőfogás legbiztosabb módja manapság a kapcsolódási megoldások biztosítása. A Panda Uconnect funkció okostelefon-támogatást és dedikált applikációt kínál, Bluetooth-zenestreaming, kihangosítás, hangfelismerés, adat- és töltőcsatlakozók, AUX-bemenet és további szolgáltatások mellett.
A felhasználó gyakorlatilag telefonján keresztül kezeli az összes fedélzeti funkciót, a sávváltást, a hangerő-szabályozást, a hívásokat, a naptárat és a többit. A hol-hagytam-a-kocsimat funkció is működik, ahogy az eco:Drive takarékos vezetési tanácsadó is szolgálatunkra van.
Szintén az okostelefonos alkalmazáson keresztül érhetjük el a virtuális gépkönyvet, vagy a Fiat asszisztencia szolgáltatását, és persze navigációs rendszerként is szolgál a telefon.
Akiket mindez nem hat meg, azok is profitálhatnak az alapkivitelt, az összkerékhajtású modellt és a Cross minimál-SUV-ocskát egyaránt érintő frissítésekből. Van két új karosszériaszín és két új kerékdizájn (az egyik a 14 colos acélfelni dísztárcsája, de akkor is).
Az utastérben új, dupla alsó küllős kormánykerék vár, a belső színvilághoz igazodó tónusban, megújultak a műszerfali grafikák, lecserélték a kárpitokat, méghozzá kifejezetten modern, vidám mintájú szövetekre.
A motorkínálat a 69 lóerős benzines és/vagy gázüzemű 1,2-esből, a 65, 85 vagy 90 lóerős, kilencdecis kéthengeresből, egy 80 lóerős alkoholos-benzines variánsból, továbbá a 95 lóerős dízelből áll.