Egy modellhez több motor: ezt a receptet a világ csaknem összes autógyártója ismeri és követi. A Ferrari azonban az utóbbi években nem bonyolította túl vásárlói életét: náluk nem kellett műszaki adattáblákat böngészni, ők maguk meghatározták, melyik típushoz melyik motor dukál, és kész.
Ennek most vége, erre az egy alkalomra legalábbis feltétlenül: színre lépett a Ferrari GTC4Lusso T, a közelmúltban bemutatott négyszemélyes modell V8-as kiadása.
Mivel itt elsősorban nem sport-, hanem túrafeladatok várnak a motorra, a 488 GTB-ben 670 lóerős erőforrás teljesítményét 610 LE-re vették vissza (7500/percnél), a 760 Nm nem változott, viszont legalább 3000-től egészen 5250/percig elérhető.
Nemcsak négy hengerrel, hanem két hajtott kerékkel is rövidebb lett a modell, a hátsókerék-hajtás tovább csökkenti a modell tömegét, valamint természetesen az árát is. Megmaradt viszont az összkerékkormányzás, az ahhoz tartozó összes elektronikus támogató funkcióval, az SCM-E felfüggesztéssel és a harmadik generációs driftszabályozó rendszerrel (SSC3).