Mit csináljon a vásárló, ha az alapkivitelű Nissan GT-R kevés neki, de nem vállalná be a GT-R Nismo brutalitását? Nos, mostantól a lehető legegyszerűbb a dolga: megszületett a GT-R Track Edition, a Nissan 119 ezer eurós szupersportolója.
A Nismo variánsnál valamivel szelídebb autó állítható Bilstein Damptronic felfüggesztést kapott, amely alaphangolásában akár versenypályán is megállná a helyét. Az oldaldőlés ellen új, könnyebb stabilizátor véd.
Ha teljesítményében nem is Nismo (a kézzel összeszerelt, 3,8 literes V6-os turbómotor 570 lóerőt és 637 Nm-t ad le), megjelenésében közel áll a család szupersztár tagjához a Track Edition: 20 colos kovácsolt Nismo versenyfelnik, szélesebb első lökhárító, és egy sor szénszálas alkatrész (piactól függően karbonból készülhet például a hátsó légterelő vagy Recaro ülésváz) emeli magasabb szintre az autót, de az opciós listán kompozit motorház- és csomagtérfedél is szerepel.
Mindenképpen megkapja az autó a műszerfalra biggyesztett, szénszálas Track Edition emblémát. Az első autókat novemberben vehetik át a vásárlók.