A tervek szerint a békásmegyeri HÉV-állomásnál a két oldalon létesül egy összesen 377 férőhelyes P+R parkoló. A HÉV-peron az aluljárós közlekedéshez liftet és mozgólépcsőt kap, és új csomópont épül a 11-es főút felől.
A csepeli HÉV-állomásnál a már befejezett első ütem folytatásaként létesül egy körülbelül 150 férőhelyes új parkoló a II. Rákóczi Ferenc úti oldalon.
A népligeti metróállomásnál a jelenleg a Volánbusz által használt tárolóteret felülépítve parkolóházat hoznának létre, körülbelül 400-450 férőhellyel. Ez a Ludovika-beruházás során megszűnt P+R kapacitást váltja ki.
Az Újpest-Városkapu metróállomásnál az újpesti oldalon meglévő parkoló bővítésével létesülne új, 250 férőhelyes P+R parkoló. Egyidejűleg megtörténne a metróállomás környezetének javítása, az újpesti oldalon található park felújítása és a Temesvári utcai buszvégállomás rendezése.
A projekt a támogatási szerződés megkötésével indul 2016-ban. Először egy megvalósíthatósági tanulmány készül valamennyi helyszínre 2017 első félévében, majd még 2017-ben elindulhat a békásmegyeri P+R parkoló kivitelezése. Ezzel párhuzamosan megindul a csepeli, a népligeti és az újpest-városkapui építés tervezési és engedélyezési munkája, valamint az érintett és kisajátítandó területek esetében a terület előkészítése. A projekt várhatóan 2019 végén zárul.
A javaslat elfogadásával a Fővárosi Közgyűlés a projekt megvalósítása érdekében kötelezettséget vállalt arra, hogy a projekt 342 millió forint saját forrását 2018-2019-ben a BKK Zrt. rendelkezésére bocsátja. Az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP) forrásából pályázaton megítélt támogatás hárommilliárd forint.